Jaro je tady a tuningový specialista Senner Tuning hned představil první ze svých letošních projektů, kterým je velice pohledná úprava sportovního Audi RS5 Cabrio.
Kdo má rád styl a výjimečnost, ten si u tohoto kousku opravdu smlsne, RS5 Cabrio totiž dostalo komponenty z uhlíkových vláken, jako je například nový zadní spoiler. Aby se na silnici stala tato RS5 nepřehlédnutelnou, stojí na 20-palcový kolech mbDESIGN KV 1, jenž jsou obuty do pneumatik Dunlop Sport Maxx GT.
Samozřejmostí je i bezpečnost, proto se technici ze Senner Tuning rozhodli pro instalaci keramických brzdových kotoučů a nastavitelný sportovní podvozek od KW. K dispozici je také nový střešní modul, který umožňuje řidiči otevřít nebo zavřít střechu do rychlosti až 60 km/h.
Pod kapotou přepracované RS5ky pracuje benzínový 4,2 litrový motor V8, jenž byl vybaven přeprogramovanou řídící jednotkou a sportovním výfukovým systémem. Díky tomu vůz disponuje výkonem 504 koní a 478 Nm točivého momentu. Oproti standardní verzi motoru se tak zde odehrál výkonový nárůst o 54 koní a 48 Nm. Technické údaje jsou taktéž vyladěné k dokonalosti, německý kabriolet zrychlí z 0 - 100 km/h za 4,2 sekundy a jeho nejvyšší rychlost lehce přesahuje hodnotu 300 km/h.
Pokud by měl někdo o tuto úpravu velký zájem, paket pro vaší RS5 přijde na částku 14,900 Eur.
zdroj: Senner Tuning
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?