Volkswagen Golf je velmi oblíbené auto nižší střední třídy a tak není divu, že se nachází mnoho firem, které tento automobil "vylepšují". V tomto případě se to rozhodně povedlo.
Ze sériové verze Golfu s přeplňovaným čtyřválcovým motorem o objemu 1.4 litru udělal Ingo Noak Tuning ostrou verzi. Pozměnil design, jinak usedlejšího Golfu, na sportovně střižený hatchback. Přidal na světlomety "mračítka", pozměnil design nárazníku, přidal výrazný zadní spoiler ale také difuzor. Vzadu umístil také dvojtou koncovku výfuku a po vzoru Golfu R ji posunul na střed. Došlo také k "nafouknutí" blatníků a snížení prahů. Na závěr auto obul dvaceti palcovými koly, s černým lesklým lakem. Celkově tak tento Golf hodně připomíná sportovní tovární verzi s označením R.Změny se neodehrály jen v oblasti designu exterieru. Nově byla přeprogramovaná řídící jednotka motoru a nový výfukový systém. Tyto změny vedly ke zvýšení výkonu ze sériových 103 kW a 250 Nm na velkorisích 133 kW (+30 kW) a 315 Nm (+65 Nm).Další změny se týkaly také podvozku, který byl ze sériové podoby snížen a byly vyměněny některé komponenty, konkrétně například tlumiče a tvrdší pružiny. V kombinaci s 20" litými koly a nízkoprofilovými pneumatikami, nelze čekat příliš komfortní jízdu. Ale v tomto případě, komfort snad nikdo neočekává.Zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.