Volkswagen Golf je velmi oblíbené auto nižší střední třídy a tak není divu, že se nachází mnoho firem, které tento automobil "vylepšují". V tomto případě se to rozhodně povedlo.
Ze sériové verze Golfu s přeplňovaným čtyřválcovým motorem o objemu 1.4 litru udělal Ingo Noak Tuning ostrou verzi. Pozměnil design, jinak usedlejšího Golfu, na sportovně střižený hatchback. Přidal na světlomety "mračítka", pozměnil design nárazníku, přidal výrazný zadní spoiler ale také difuzor. Vzadu umístil také dvojtou koncovku výfuku a po vzoru Golfu R ji posunul na střed. Došlo také k "nafouknutí" blatníků a snížení prahů. Na závěr auto obul dvaceti palcovými koly, s černým lesklým lakem. Celkově tak tento Golf hodně připomíná sportovní tovární verzi s označením R.Změny se neodehrály jen v oblasti designu exterieru. Nově byla přeprogramovaná řídící jednotka motoru a nový výfukový systém. Tyto změny vedly ke zvýšení výkonu ze sériových 103 kW a 250 Nm na velkorisích 133 kW (+30 kW) a 315 Nm (+65 Nm).Další změny se týkaly také podvozku, který byl ze sériové podoby snížen a byly vyměněny některé komponenty, konkrétně například tlumiče a tvrdší pružiny. V kombinaci s 20" litými koly a nízkoprofilovými pneumatikami, nelze čekat příliš komfortní jízdu. Ale v tomto případě, komfort snad nikdo neočekává.Zdroj: worldcarfans.com
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.