Bulharská tuningová společnost Vilner odhalila několik fotografií, na kterých vidět jejich nejnovější počin.
Tím je přepracovaná Alfa Romeo MiTo v rudém perleťovém laku karoserie a s četnými tuningovými doplňky. MiTo tak dostalo oproti sérii zadní difuzor, novou přední mřížku chladiče, jiné kliky dveří a zpětná zrcátka. Mezi externí změny se také řadí na zakázku vyrobená kola z lehké slitiny o rozměru 17 palců v matné šedém laku
Rozsáhlé úpravy lze vidět uvnitř kabiny, kam Vilner instaloval sportovní sedadla, kůží potaženou palubní desku a dveřní panely z uhlíkových vláken. Vilner do této Alfy položil i vlastní podlahové rohože a cestovní tašku. Co je však asi nejdůležitější, malé MiTo se dočkalo i zvýšení výkonu.
Pod jeho kapotou teď sice pracuje stále přeplňovaný 1,4-litrový motor, ten ale nyní nabízí výkon 200 koní a točivý moment o hodnotě 279 Nm. Standardní verze s tímto motorem přitom disponuje výkonem pouze 155 koní a 230 Nm.
Zdroj: Vilner
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?