Nedávno představený globální model Ford EcoSport vstoupí do evropského prodeje až v únoru roku 2014, ovšem v některých zemích, jako je Indie či Jižní Amerika, ho již tamní obyvatelé mohou prohánět po silnicích.
No a právě indická společnost DC Design předvedla solidní tuningovou úpravu tohoto modelu, která se hodně povedla. Design modelu EcoSport je již v základu velice zajímavý, ovšem prvky tuningu mu dodali ještě více na výjimečnosti.
Při pohledu na vůz jistě zaujmou diodová denní světla nebo mohutná černá mřížka chladiče, dodávající pocit, jako by vás chtěl vůz spolknout. Tuningové změny se odehrály především v interiéru, kdy zde například ubylo místo pro jednoho pasažéra, takže vůz převeze místo pěti pouhé čtyři osoby.
Zadní lavice je totiž nově dvoumístná a může se pochlubit polohovatelnými opěradly a elektrickým nastavováním. Pro relax na palubě jde zde připraven multimediální systém s LCD obrazovkou.
Známou vychytávkou je opěradlo předního sedadla, které lze vodorovně sklopit vpřed, čímž si zadní cestující může natáhnout nohy.
Cena úpravy od DC Design zatím nebyla zveřejena, ovšem jistě to nebude tolik, co požaduje například společnost Brabus.
Zdroj: WorldCarFans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?