Nedávno představený globální model Ford EcoSport vstoupí do evropského prodeje až v únoru roku 2014, ovšem v některých zemích, jako je Indie či Jižní Amerika, ho již tamní obyvatelé mohou prohánět po silnicích.
No a právě indická společnost DC Design předvedla solidní tuningovou úpravu tohoto modelu, která se hodně povedla. Design modelu EcoSport je již v základu velice zajímavý, ovšem prvky tuningu mu dodali ještě více na výjimečnosti.
Při pohledu na vůz jistě zaujmou diodová denní světla nebo mohutná černá mřížka chladiče, dodávající pocit, jako by vás chtěl vůz spolknout. Tuningové změny se odehrály především v interiéru, kdy zde například ubylo místo pro jednoho pasažéra, takže vůz převeze místo pěti pouhé čtyři osoby.
Zadní lavice je totiž nově dvoumístná a může se pochlubit polohovatelnými opěradly a elektrickým nastavováním. Pro relax na palubě jde zde připraven multimediální systém s LCD obrazovkou.
Známou vychytávkou je opěradlo předního sedadla, které lze vodorovně sklopit vpřed, čímž si zadní cestující může natáhnout nohy.
Cena úpravy od DC Design zatím nebyla zveřejena, ovšem jistě to nebude tolik, co požaduje například společnost Brabus.
Zdroj: WorldCarFans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.