Na tuningovém autosalonu v Essenu byla krom jiných přítomna i celkem neznámá moskevská firma Larte Design. Ta zde představila velmi zajímavě vzhlížející model RR EVQ-LR, jehož základ vychází z pětidveřového Range Roveru Evoque.
Podstatnou část úpravy tvoří bodykit s názvem PU RIM. Ten vůz obohacuje o dvojici LED pásků denního svícení v rozích a o dravěji vypadající přední nárazník.
V zadní části jsou úpravy už podstatnější. K vidění je zde přepracovaný zadní nárazník, který dostal tři koncovky výfuku, vyvedené uprostřed. Inspirací jim byl asi italský supersport Ferrari 458 Italia. Součástí balíčku úprav jsou také 21palcová černá kola a přepracované těžiště vozu.
Pod kapotu extrémního Range Roveru Evoque se dostal nejsilnější naftový motor, který má objem 2,2 litru a disponuje výkonem 190 koní a točivým momentem 430 Nm. Inženýrům však tento výkon zřejmě nestačil a díky úpravám ho navýšili na hodnotu 220 koní a 480 Nm.
Úpravce Larte prozatím nezveřejnil cenu vozu, a ani to, zda bude tato verze dostupná i mimo trh v Rusku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.