Na tuningovém autosalonu v Essenu byla krom jiných přítomna i celkem neznámá moskevská firma Larte Design. Ta zde představila velmi zajímavě vzhlížející model RR EVQ-LR, jehož základ vychází z pětidveřového Range Roveru Evoque.
Podstatnou část úpravy tvoří bodykit s názvem PU RIM. Ten vůz obohacuje o dvojici LED pásků denního svícení v rozích a o dravěji vypadající přední nárazník.
V zadní části jsou úpravy už podstatnější. K vidění je zde přepracovaný zadní nárazník, který dostal tři koncovky výfuku, vyvedené uprostřed. Inspirací jim byl asi italský supersport Ferrari 458 Italia. Součástí balíčku úprav jsou také 21palcová černá kola a přepracované těžiště vozu.
Pod kapotu extrémního Range Roveru Evoque se dostal nejsilnější naftový motor, který má objem 2,2 litru a disponuje výkonem 190 koní a točivým momentem 430 Nm. Inženýrům však tento výkon zřejmě nestačil a díky úpravám ho navýšili na hodnotu 220 koní a 480 Nm.
Úpravce Larte prozatím nezveřejnil cenu vozu, a ani to, zda bude tato verze dostupná i mimo trh v Rusku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?