Podstatnou část úpravy tvoří bodykit s názvem PU RIM. Ten vůz obohacuje o dvojici LED pásků denního svícení v rozích a o dravěji vypadající přední nárazník.
V zadní části jsou úpravy už podstatnější. K vidění je zde přepracovaný zadní nárazník, který dostal tři koncovky výfuku, vyvedené uprostřed. Inspirací jim byl asi italský supersport Ferrari 458 Italia. Součástí balíčku úprav jsou také 21palcová černá kola a přepracované těžiště vozu.
Pod kapotu extrémního Range Roveru Evoque se dostal nejsilnější naftový motor, který má objem 2,2 litru a disponuje výkonem 190 koní a točivým momentem 430 Nm. Inženýrům však tento výkon zřejmě nestačil a díky úpravám ho navýšili na hodnotu 220 koní a 480 Nm.
Úpravce Larte prozatím nezveřejnil cenu vozu, a ani to, zda bude tato verze dostupná i mimo trh v Rusku.