Dunlop dnes představil SP Sport Maxx GT, novou vysoce výkonnou pneumatiku poskytující vynikající přilnavost a přesnost při řízení, perfektní stabilitu při vysokých rychlostech a zatáčení a skvělou ovladatelnost – to vše v kombinaci s výjimečnou reakcí na řízení.
Pneumatika Dunlop SP Sport Maxx GT je navržena jak pro extrémně sportovní automobily, tak pro sportovní výkon osobních automobilů a nabízí skvělé vlastnosti na suchých površích a vynikající reakci na řízení při maximalizaci kontroly pro vzrušující jízdu.
Srovnání brzdných vlastností a ovladatelnosti pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT s jinými pneumatikami nenechává konkurenci v klidu. Ať už testujeme brzdění na suchu nebo na mokru, řízení nebo ovladatelnost, testy pneumatiky ukazují, že Dunlop SP Sport Maxx GT překonává své konkurenty. Složení běhounu inspirované závodní běhounovou směsí s obsahem siliky posiluje vlastnosti pneumatiky bez kompromisů v oblasti přilnavosti na mokru, suchu, výkonu za mokra nebo kilometrovém proběhu. Navíc plošší kontaktní plocha vnějších oblastí běhounu poskytuje lepší zpětnou reakci na řízení, obzvláště při jízdě do zatáček.
„Dunlop vyvíjí pneumatiky určené pro experty na řízení a vášnivé řidiče. Pro ty, kteří očekávají vynikající ovladatelnost zaručující jedinečné potěšení z jízdy, máme nyní v naší nabídce SP Sport Maxx GT, tu pravou pneumatiku se skvělou výkonností. Tato pneumatika umožňuje řidičům posunout jejich hranice o trochu dále,” řekl Frédéric Schilling, Brand Director of Dunlop Europe, Middle East and Africa.
Sofistikovaná multiprofilová technologie běhounu (MRT) vede k vylepšeným schopnostem přilnavosti nové pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT.
MRT umožňuje výjimečně přesné vypočítání kontury tvaru běhounu. Čím přesnější tvar běhounu je vypočítán, tím více homogenní se stává rozložení tlaku na styčnou plochu pneumatiky a čím rovnoměrnější je rozložení tlaku, tím dochází ke kontaktu větší části pneumatiky s vozovkou.
Tato větší kontaktní plocha zlepšuje ovladatelnost na suchu. Vylepšené rozložení tlaku také usnadňuje hladký přechod od přímé jízdy k zatáčení. Největší výhody MRT se projevují, když pneumatika pracuje v extrémních podmínkách – při zatáčení a ve vysokých rychlostech. MRT také zajišťuje přesnou reakci na řízení, což umožňuje řidiči rychleji reagovat.
Zatímco MRT zajišťuje přilnavost a stabilitu, unikátní technologie hybridního bezešvého pásu – vytvořená z velmi pevných a žáruvzdorných materiálů – limituje deformace pneumatiky, které mohou být způsobeny při jízdě ve vysokých rychlostech. Speciálně optimalizovaný dezén nabízí nepřekonatelné jízdní vlastnosti. Tuhá, široká vnitřní ramena a pevná žebra zlepšují přilnavost a stabilitu pneumatiky, zatímco přímé drážky a středové žebro jsou vytvořeny tak, aby pneumatika odolala manévrům při vysokých rychlostech. Strategicky umístěné bloky na vnější straně běhounu dodávají pneumatice stabilitu při jízdě do zatáček.
Od svého uvedení byla pneumatika Dunlop SP Sport Maxx, předchůdkyně nové Sport Maxx GT, rozsáhle testována a slavila úspěchy po celém světě, což následně upevnilo pozici pneumatik Dunlop v luxusním sportovním výkonnostním segmentu. Dunlop je celosvětově klasifikován jako jeden z nejlepších výrobců originálního příslušenství. Navíc tato pneumatika prokázala svoje schopnosti na prestižním německém šampionátu cestovních automobilů „Deutsche Tourenwagen Masters“ (DTM), jehož výhradním dodavatelem pneumatik je právě Dunlop. Pneumatika Dunlop SP Sport Maxx je uznávána v mnoha významných automobilových časopisech a získala si vynikající pověst i mezi výrobci automobilů.
Nová SP Sport Maxx GT je vhodná pro automobily v rozpětí od Lamborghini až k Mini a umožňuje vášnivým řidičům využívat každý den pravou závodní technologii. Rozměrová řada: 235/40Z R18 (95Y) XL 245/40Z R18 (97Y) XL 255/35Z R18 (94Y) XL 285/35Z R18 (101Y) XL 235/35Z R19 ZR XL 255/40Z R19 ZR XL 285/35Z R19 ZR 295/30Z R19 (100Y) XL Tisková zpráva Goodyear Dunlop Tires Czech
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?