 
            Poté, co jsme viděli oficiální upoutávku na Hyundai Kona, je na čase podívat se na záběry z testování na okruhu v Nürburgringu.
Samozřejmě, ani v tomto případě není vidět, jak vlastně bude nová Kona vypadat. Z celkových tvarů je patrná podoba například s vozem Nissan Juke, pro kterého může být hlavním konkurentem. Detaily designu si ale zatím můžeme pouze domýšlet.
Z pořízených záběrů je ale vidět, že se nová Kona ostrých zatáček nebojí. Je pravděpodobné, že sdílí použité technologie s modelem i20 a některé části a motory s větší i30. O správné řazení se bude pravděpodobně starat šestistupňová manuální nebo volitelná sedmistupňová dvojspojková automatická převodovka.
Můžeme také očekávat, že ani Hyundai nezůstane pozadu s celou řadou systémů aktivní bezpečnosti, jako je autonomní nouzové brždění, držení v jízdním pruhu, detekce nárazu a inteligentní tempomat. Důraz je poslední dobou kladen také na dostatečnou konektivitu a integrování smartphone technologií pro uživatele Android i iOS.
Hyundai zatím tají konkrétní datum odhalení nové Kony pro veřejnost, její debut lze ale předpokládat již letos v létě nebo na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?