Poté, co jsme viděli oficiální upoutávku na Hyundai Kona, je na čase podívat se na záběry z testování na okruhu v Nürburgringu.
Samozřejmě, ani v tomto případě není vidět, jak vlastně bude nová Kona vypadat. Z celkových tvarů je patrná podoba například s vozem Nissan Juke, pro kterého může být hlavním konkurentem. Detaily designu si ale zatím můžeme pouze domýšlet.
Z pořízených záběrů je ale vidět, že se nová Kona ostrých zatáček nebojí. Je pravděpodobné, že sdílí použité technologie s modelem i20 a některé části a motory s větší i30. O správné řazení se bude pravděpodobně starat šestistupňová manuální nebo volitelná sedmistupňová dvojspojková automatická převodovka.
Můžeme také očekávat, že ani Hyundai nezůstane pozadu s celou řadou systémů aktivní bezpečnosti, jako je autonomní nouzové brždění, držení v jízdním pruhu, detekce nárazu a inteligentní tempomat. Důraz je poslední dobou kladen také na dostatečnou konektivitu a integrování smartphone technologií pro uživatele Android i iOS.
Hyundai zatím tají konkrétní datum odhalení nové Kony pro veřejnost, její debut lze ale předpokládat již letos v létě nebo na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?