Ačkoliv od první zmínky o SUV se znakem Lamborghini uběhlo již pět let, teprve dnes se dozvídáme další podrobnosti o autě samotném. To navíc bylo nafoceno na silnicích v Dánsku.
Ba co víc, má se stát nejrychlejším SUV světa, takže Bentley Bentayga asi bude mít problém. Tento týden se pak na internetu objevili první fotografie, kde se podařilo model Urus nafotit vcelku detailně. Se snímky přišel web Pro-Street a vidíme na něm zamaskovaný prototyp.
Odkaz na fotky najdete zde a jsme si téměř jisti, že tohle je sériový Urus. Možná se na něm provedou některé další modifikace, ovšem rysy karoserie a hlavně velikost jasně naší domněnku potvrzuje. Podstatnou zprávou je i fakt, že premiéru prvního SUV se znakem Lamba očekávejme na autosalonu v Číně. Do prodeje se dostane do konce letošního roku.
Specifikace motoru jsou stále pod pokličkou, ale ředitel výzkumu a vývoje Maurizio Reggiani již dříve řekl, že dotyčný osmiválec bude "nejsilnější ve třídě" a stane se nejlepší volbou pro Urus, protože je lehký a silný. Lamborghini navíc očekává, že ročně prodá nejvíce 3 tisíce kusů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.