Na svět se pomaličku dere silný konkurent německému Mercedesu-Benz CLS Shooting Brake. Ten nese název Porsche Panamera Sport Turismo a během několika měsíců můžeme čekat její světovou premiéru.
Zahraniční špionážní fotografové zveřejnili nové fotografie, které do detailu ukazují, jak bude kombíková Panamera vypadat. Provedení Shooting Brake nakonec převezme monopol v tomto segmentu, protože se jedná o velice povedený kus stroje, a to se teprve díváme na zamaskovaný prototyp zachycený na Nordschleife.
Předprodukční prototyp pak dostane do vínku skvěle vypadající zadní spoiler, elegantní linie karoserie, velká sportovní kola, vrtané brzdové kotouče a mnoho dalšího. S největší pravděpodobností pak přijde i verze Turbo, která se dost možná stane nejrychlejším sériovým kombíkem na Nürburgringu.
Výkonově na tom má být edice Shooting Brake dosti dobře. U verze Turbo se očekává výkon 550 koní a 770 Nm točivého momentu, který bude přenášen na obě nápravy skrze inteligentní pohon všech kol. A co se týče ostatních motorů, kombík nabídne výlučně výkonnější motory z nabídky
A kdy už mluvíme o výlučnosti, cenovka vozu udělá z téhle Panamery možná nejdražší produkt v nabídce Porsche. Není ale divu, tenhle sexy stroj totiž skloubí užitečnost, praktičnost a vynikající výkon v jedno. A kdy se vlastně nového Porsche Panamera Sport Turismo dočkáme?
Stát by se tak mělo na jaře roku 2017, přičemž zatím není jasné, zda se tenhle model dostane i na americký trh. Společně s premiérou vozu se pak dozvíme výsledné cenovky, za než bude každá z verzí prodávaná.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.