Brutální zvuk je jako třešnička na dortu, možná škoda, že to na videu neposlal testovací jezdec „bokem“, prostě jen tak, pro efekt.
Italská kráska se už delší dobu prohání po závodních okruzích, silnicích ale také výstavních plochách. My ale máme největší radost, když si můžeme poslechnout ten návykově úžasný zvuk dvojitě přeplňovaného vidlicového šestiválce.
Alfa Romeo má skvěle našlápnuto. Giulia se lidem líbí, ženy z ní tečou, mužům se zvyšuje tep, při poslechu toho nádherného zvuku. A všichni petrolheadi netrpělivě očekávají, až za její volant budou moci sednout.
Jen tak z plezíru připomenu svalnatý vidlicový šestiválec s párem turbodmychadel, objemem originálních 2,9 litrů, který disponuje výkonem 510 koní. Stovku by měla Giulia Quadrifoglio zvládnout pod čtyři sekundy a maximálně uhánět přes 320 km/h. Taky se už na ní těšíte?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?