Brutální zvuk je jako třešnička na dortu, možná škoda, že to na videu neposlal testovací jezdec „bokem“, prostě jen tak, pro efekt.
Italská kráska se už delší dobu prohání po závodních okruzích, silnicích ale také výstavních plochách. My ale máme největší radost, když si můžeme poslechnout ten návykově úžasný zvuk dvojitě přeplňovaného vidlicového šestiválce.
Alfa Romeo má skvěle našlápnuto. Giulia se lidem líbí, ženy z ní tečou, mužům se zvyšuje tep, při poslechu toho nádherného zvuku. A všichni petrolheadi netrpělivě očekávají, až za její volant budou moci sednout.
Jen tak z plezíru připomenu svalnatý vidlicový šestiválec s párem turbodmychadel, objemem originálních 2,9 litrů, který disponuje výkonem 510 koní. Stovku by měla Giulia Quadrifoglio zvládnout pod čtyři sekundy a maximálně uhánět přes 320 km/h. Taky se už na ní těšíte?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?