Range Rover Evoque je všem velice dobře známé SUV. Při jeho tvorbě byla do týmu designerů zapojena dokonce i Victoria Beckham. Podle této informace je asi jasné, že se nejedná o SUV, se kterým by jste se mohli vydat na výlet do přírody. Jeho teritoriem jsou spíše ulice velkoměst.
První koncept s názvem Evoque světlo světa spatřil v roce 2009. V roce 2011 jsme se dočkali již jeho produkční verze. V následujícím roce se podařilo Range Roveru překvapit celý svět. Představili totiž koncept Evoque Cabrio. Zprvu se zdálo, že se jedná o čiré šílenství. Přeci jen zkřížit SUV kabrioletem není zcela konvenční nápad.
Kupodivu se ale tato myšlenka značnému množství lidí zalíbila a začalo se mluvit i o tom, že by se Evoque ve verzi Cabrio mohl opravdu vyrábět.
A opravdu. Na přiloženém videu si můžete prohlédnout, jak se jeden z prototypů Evoque Cabrio prohání po Nurburgringu.
Celé testování by se mělo již chýlit ke své závěrečné části a prvního SUV bez střechy na světě bychom se mohli dočkat již v průběhu příštího roku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.