Německá společnost BMW nedávno představila faceliftovanou trojkovou řadu a tak není velkým překvapením, že sesterská Alpina pracuje na aktualizované verzi svého modelu D3 Bi-Turbo.
Ostrá Alpina byla zachycena poblíž okruhu Nürburgring a budoucí D3 jde ve stopách standardního trojkového modelu. Z pořízených fotografií je vidět přítomnost předního spoileru, zadního difuzoru a výfukového systému se čtyřmi koncovkami.
Pro ostrou a přesnou jízdu je D3 Bi-Turbo vybavenou sportovně laděným podvozkem, vysoce výkonnými brzdami a pro efekt nechybí ani ikonická multi-paprsková litá kola v různých velikostech.
O pohon se pravděpodobně postará 3,0-litrový dieselový šestiválec, který na zadní nápravu pošle 350 koní a 700 Nm točivého momentu. I díky tomu má být vůz schopný zrychlit z 0-100 km/h za 4,6 sekundy, zatímco v případě verze s pohonem všech kol to potrvá 4,5 sekundy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?