Na internetu koluje první sada špionážních snímků chystaného nejostřejšího Jaguara F-Type SVR, na co se můžeme časem těšit?
Základem provedení SVR je o něco slabší F-Type R, přičemž do vínku dostane výkon 600 koní. To ve výsledku znamená, že vůz bude o něco silnější než výrobně omezený F-Type Project 7. Kromě toho, že se tenhle F-Type stane pomyslnou vlajkovou lodí, podle špiinážních snímků dostane i více agresivní karoserii se zadním křídlem a zadním difuzorem.
Automobil se vyznačuje i masivními nasávacími otvory v předním nárazníku, mírně nižší světlou výškou, většími keramickými brzdami a dle spekulací jsou i vnější zpětná zrcátka pravděpodobně z uhlíkových vláken. Jaguar bude nabízet F-Type SVR výhradně s pohonem všech kol a 8-rychlostní automatickou převodovkou Quickshift, která bude dostatečně optimalizována pro zvládnutí výkonu přeplňovaného 5,0-litrového motoru V8.
Nový Jaguar F-Type SVR Coupe se poprvé ukáže v březnu roku 2016 na autosalonu v Ženeve a možná se v tu dobu dostane i na otevřenou verzi Convertible.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.