Na internetu koluje první sada špionážních snímků chystaného nejostřejšího Jaguara F-Type SVR, na co se můžeme časem těšit?
Základem provedení SVR je o něco slabší F-Type R, přičemž do vínku dostane výkon 600 koní. To ve výsledku znamená, že vůz bude o něco silnější než výrobně omezený F-Type Project 7. Kromě toho, že se tenhle F-Type stane pomyslnou vlajkovou lodí, podle špiinážních snímků dostane i více agresivní karoserii se zadním křídlem a zadním difuzorem.
Automobil se vyznačuje i masivními nasávacími otvory v předním nárazníku, mírně nižší světlou výškou, většími keramickými brzdami a dle spekulací jsou i vnější zpětná zrcátka pravděpodobně z uhlíkových vláken. Jaguar bude nabízet F-Type SVR výhradně s pohonem všech kol a 8-rychlostní automatickou převodovkou Quickshift, která bude dostatečně optimalizována pro zvládnutí výkonu přeplňovaného 5,0-litrového motoru V8.
Nový Jaguar F-Type SVR Coupe se poprvé ukáže v březnu roku 2016 na autosalonu v Ženeve a možná se v tu dobu dostane i na otevřenou verzi Convertible.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?