Šéf značky Peugeot, pan Maxime Picat, včera publikoval na svém Twitteru dvě fotografie zamaskovaných modelů 308 R Hybrid, znamená to, že se dočkáme jeho sériové výroby?
Přiložené obrázky ukazují předsedu koncernu PSA Carlose Tavarese, který nasedá dovnitř. Vůz na snímku vypadá jako testovací prototyp 308 R Hybrid, který debutoval jako koncept na začátku tohoto roku na výstavě v Šanghaji. Současně s tím se začínají objevovat spekulace, které naznačují, že Peugeot možná uvažuje o produkční verzi.
Tehdy představený koncept pod kapotou kombinoval 1,6-litrový benzínový motor THP s výkonem 270 koní a dva elektromotory. Každý z nich nabízel 115 koní, takže celkově se 308 R Hybrid chlubilo výkonem 500 koňských sil a 730 Nm točivého momentu. Díky tomu je vůz schopen zrychlit z 0-100 km / h za 4 sekundy a dosáhnout elektronicky limitované rychlosti 250 km / h).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?