Šéf značky Peugeot, pan Maxime Picat, včera publikoval na svém Twitteru dvě fotografie zamaskovaných modelů 308 R Hybrid, znamená to, že se dočkáme jeho sériové výroby?
Přiložené obrázky ukazují předsedu koncernu PSA Carlose Tavarese, který nasedá dovnitř. Vůz na snímku vypadá jako testovací prototyp 308 R Hybrid, který debutoval jako koncept na začátku tohoto roku na výstavě v Šanghaji. Současně s tím se začínají objevovat spekulace, které naznačují, že Peugeot možná uvažuje o produkční verzi.
Tehdy představený koncept pod kapotou kombinoval 1,6-litrový benzínový motor THP s výkonem 270 koní a dva elektromotory. Každý z nich nabízel 115 koní, takže celkově se 308 R Hybrid chlubilo výkonem 500 koňských sil a 730 Nm točivého momentu. Díky tomu je vůz schopen zrychlit z 0-100 km / h za 4 sekundy a dosáhnout elektronicky limitované rychlosti 250 km / h).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?