Aston Martin DB 9 je na scéně již nějaký ten pátek. Příští rok bychom se měli dočkat jeho nástupce, DB 11, Který byl nedávno přistižen při testech na Severní smyčce.
Aston Martin DB9 se stal v roce 2003 nástupcem modelu DB7 a od té doby se vyrábí bez nějakých výraznějších úprav až do dnešních dní.
Výrobce ale přiznal, že během nadcházejícího roku by měl být představen jeho nástupce. Jeho jméno se ponese přesně v duchu automobilky.
Nástupce DB9 se bude jmenovat DB 11 a poprvé bychom se s ním měli setkat v Ženevě roku 2016.
Pravděpodobně se jedná právě o tento model, který se nedávno proháněl po Nurburgringu pokrytý tolika maskovacými prvky, že by v nich pronikl i německý ovčák na sraz milovníků koček.
Podle posledních informací by měl vůz skrývat ve svých útrobách šestilitrový motor s dvanácti válci, seřazenými poctivě do V.
Bohužel všechny informace o tomto modelu jsou více méně jen drby. Doufejme, že postupem času sama automobilka vypustí do světa více informací.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.