Aston Martin DB 9 je na scéně již nějaký ten pátek. Příští rok bychom se měli dočkat jeho nástupce, DB 11, Který byl nedávno přistižen při testech na Severní smyčce.
Aston Martin DB9 se stal v roce 2003 nástupcem modelu DB7 a od té doby se vyrábí bez nějakých výraznějších úprav až do dnešních dní.
Výrobce ale přiznal, že během nadcházejícího roku by měl být představen jeho nástupce. Jeho jméno se ponese přesně v duchu automobilky.
Nástupce DB9 se bude jmenovat DB 11 a poprvé bychom se s ním měli setkat v Ženevě roku 2016.
Pravděpodobně se jedná právě o tento model, který se nedávno proháněl po Nurburgringu pokrytý tolika maskovacými prvky, že by v nich pronikl i německý ovčák na sraz milovníků koček.
Podle posledních informací by měl vůz skrývat ve svých útrobách šestilitrový motor s dvanácti válci, seřazenými poctivě do V.
Bohužel všechny informace o tomto modelu jsou více méně jen drby. Doufejme, že postupem času sama automobilka vypustí do světa více informací.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?