Super výkonný Jeep Grand Cherokee Trackhawk ještě ani nevstoupil do sériové výroby a už tady máme první spekulace o vrcholné verzi Hellcat.
Podle neznámého zdroje prý bude základem právě Grand Cherokee Trackhawk a výrobce již testuje první prototypy. Jeep chce pod kapotou vozu nabídnout přeplňovaný 6,2-litrový motor V8 HEMI z modelů Dodge Charger a Challenger SRT Hellcat.
Ještě lepší zprávou je, že pohonná jednotka si zachová výkon kolem 700 koní a automobil nabídne ve standardu pohon všech kol. Co zatím zůstává nejasné je velikost točivého momentu. Motor díky systému pohonu všech kol přenese na silnici možná až 880 Nm točivého momentu.
Bez ohledu na konečná čísla bude Cherokee šíleně rychlé auto, protože by mělo zrychlovat z nuly na 100 km/h za méně než tři sekundy. Maximální nejvyšší rychlost má pak činit 321,8 km / h, což jsou lepší údaje, než nabídne aktuální generace Porsche Cayenne Turbo S ( z 0 - 100 km/h za 3,8 sekundy a maximálka 283,2 km / h).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.