Testovací jezdec německé automobilky Audi se při testech prototypu ostrého modelu SQ7 trochu víc rozvášnil a málem vůz zničil na okruhu Nürburgring.
Testovací jezdec byl při zkušební jízdě příliš agresivní a ve velmi vysoké rychlosti přestal kontrolovat více než 2 tuny těžké monstrum. Následkem byla srážka s bariérou a krátké vymrštění automobilu do vzduchu. Ostré Audi SQ7 bude představeno ještě letos na podzim na autosalonu ve Frankfurtu a pod jeho kapotou se objeví osmiválcový turbodiesel.
Ten dostane elektrické turbodmychadlo a celkový výkon bude činit více než 400 koní. Díky tomu se velké SUV dostane ve sprintu z 0-100 km / h za odhadovaných 5,5 sekundy a maximálka dosáhne okolo 300 km / h. Letošní výstava začíná 15. září, takže Audi by mohlo čistě teoreticky odhalit SQ7 do konce srpna.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.