Testovací jezdec německé automobilky Audi se při testech prototypu ostrého modelu SQ7 trochu víc rozvášnil a málem vůz zničil na okruhu Nürburgring.
Testovací jezdec byl při zkušební jízdě příliš agresivní a ve velmi vysoké rychlosti přestal kontrolovat více než 2 tuny těžké monstrum. Následkem byla srážka s bariérou a krátké vymrštění automobilu do vzduchu. Ostré Audi SQ7 bude představeno ještě letos na podzim na autosalonu ve Frankfurtu a pod jeho kapotou se objeví osmiválcový turbodiesel.
Ten dostane elektrické turbodmychadlo a celkový výkon bude činit více než 400 koní. Díky tomu se velké SUV dostane ve sprintu z 0-100 km / h za odhadovaných 5,5 sekundy a maximálka dosáhne okolo 300 km / h. Letošní výstava začíná 15. září, takže Audi by mohlo čistě teoreticky odhalit SQ7 do konce srpna.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?