Testovací jezdec německé automobilky Audi se při testech prototypu ostrého modelu SQ7 trochu víc rozvášnil a málem vůz zničil na okruhu Nürburgring.
Testovací jezdec byl při zkušební jízdě příliš agresivní a ve velmi vysoké rychlosti přestal kontrolovat více než 2 tuny těžké monstrum. Následkem byla srážka s bariérou a krátké vymrštění automobilu do vzduchu. Ostré Audi SQ7 bude představeno ještě letos na podzim na autosalonu ve Frankfurtu a pod jeho kapotou se objeví osmiválcový turbodiesel.
Ten dostane elektrické turbodmychadlo a celkový výkon bude činit více než 400 koní. Díky tomu se velké SUV dostane ve sprintu z 0-100 km / h za odhadovaných 5,5 sekundy a maximálka dosáhne okolo 300 km / h. Letošní výstava začíná 15. září, takže Audi by mohlo čistě teoreticky odhalit SQ7 do konce srpna.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.