Testovací jezdec německé automobilky Audi se při testech prototypu ostrého modelu SQ7 trochu víc rozvášnil a málem vůz zničil na okruhu Nürburgring.
Testovací jezdec byl při zkušební jízdě příliš agresivní a ve velmi vysoké rychlosti přestal kontrolovat více než 2 tuny těžké monstrum. Následkem byla srážka s bariérou a krátké vymrštění automobilu do vzduchu. Ostré Audi SQ7 bude představeno ještě letos na podzim na autosalonu ve Frankfurtu a pod jeho kapotou se objeví osmiválcový turbodiesel.
Ten dostane elektrické turbodmychadlo a celkový výkon bude činit více než 400 koní. Díky tomu se velké SUV dostane ve sprintu z 0-100 km / h za odhadovaných 5,5 sekundy a maximálka dosáhne okolo 300 km / h. Letošní výstava začíná 15. září, takže Audi by mohlo čistě teoreticky odhalit SQ7 do konce srpna.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.