Francouzský Renault zveřejnil první video, na kterém ukazuje model Sandero RS. Klasické Sandero přitom u nás známe pod znakem Dacie.
Vůz je vyvinutý ve spolupráci s divizí Renaultsport a při prozkoumání videa si všimnete přepracovaného předníhu nárazníku s LED diodami pro denní svícení. Spolu s tím přijde i agresivnější karoserie, silnější brzdy, dvojitá koncovka výfuku a zvětšená černá kola s pneumatikami Continental.
Vezmeme-li v úvahu, že vůz dostane znak Renaultu, bude se prodávat na trzích jako je Rusko a Brazílie. Právě tam nemá zastoupení "levnější" odnož Dacia. Ke dnešnímu dni ale není známa identita motoru, jedním z možných kandidátů se stává 16ventilový benzínový 2,0-litr s výkonem 143 koní při jízdě na benzín a 148 koní při využití ethanolu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?