Mercedes-Benz pilně testuje omlazené velké SUV se jménem GL. To kromě nových částí karoserie dostane i nové jméno GLS.
Od faceliftu očekávejte pozměněné přední a zadní světlomety, pozměněnou mřížku chladiče a nebo lehce upravené nárazníky. Mercedes se samozřejmě snaží dost dobře okořenit i kabinu, takže zde přidá nové prvky výbavy, lepší dekory a větší nabídku kožených sedadel.
Na trh se časem chystá i ultra luxusní verze GLS Maybach, která dopřeje luxus hlavně cestujícím vzadu. Osoby na zadních sedadlech budou hýčkáni jednotlivými sedadly, které nabídnou širokou možnost eletrického nastavení. Kromě toho, Mercedes-Maybach GLS dost pravděpodobně přijde s o trochu delším rozvorem a specifickými typem litých kol a mřížkou chladiče.
Mercedes-Benz již potvrdil, že facelift modelu GL / GLS přijde ještě v průběhu letošního roku, takže je pravděpodobné, že jeho premiéra se uskuteční v září na autosalonu ve Frankfurtu. Hned potom se plánuje, že vůz vstoupí do běžného prodeje.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?