Kia nezahálí s vývojem modernizovaného hatchbacku C'eed, který pro modelový rok 2016 dostane mnoho změn.
Ve vývoji je i omlazení ostrého provedení C'eed GT, jenž byl nedávno zahlédnut při testování poblíž polárního kruhu. Testovací mulu se povedlo zachytit na parkovišti a prototyp nesl silné maskovaní. I tak si při bližším pohledu můžeme všimnout, že vůz má nový přední nárazník, upravenou mřížku a změnou projdou i přední světla. Nejvíce jsou vidět červené brzdové třmeny, duální výfukový systém a pěkná kola z lehkých slitin.
Pod kapotou se ocitne přeplňovaný 1,6-litrový motor GDI, který produkuje 204 koní a 265 Nm točivého momentu. Ten bude spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, která by měla umožnit zrychlení z 0-100 km / h za 7,7 sekundy a dovolit, aby se ostrý C'eed rozjel na maximální rychlost 230 km / h.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.