Kia nezahálí s vývojem modernizovaného hatchbacku C'eed, který pro modelový rok 2016 dostane mnoho změn.
Ve vývoji je i omlazení ostrého provedení C'eed GT, jenž byl nedávno zahlédnut při testování poblíž polárního kruhu. Testovací mulu se povedlo zachytit na parkovišti a prototyp nesl silné maskovaní. I tak si při bližším pohledu můžeme všimnout, že vůz má nový přední nárazník, upravenou mřížku a změnou projdou i přední světla. Nejvíce jsou vidět červené brzdové třmeny, duální výfukový systém a pěkná kola z lehkých slitin.
Pod kapotou se ocitne přeplňovaný 1,6-litrový motor GDI, který produkuje 204 koní a 265 Nm točivého momentu. Ten bude spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, která by měla umožnit zrychlení z 0-100 km / h za 7,7 sekundy a dovolit, aby se ostrý C'eed rozjel na maximální rychlost 230 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?