BMW X6 M je v plném vývoji a jeho představení se nezadržitelně blíží, což dokazjí i poslední snímky, na kterých je vůz skoro bez kamufláže.
Při pohledu na snímky lze okamžitě rozeznat, že X6 M dostalo navíc aerodynamický body kit, který zahrnuje nový přední nárazník, široké boční prahy a jiný kryt zavazadlového prostoru se spoilerem. Vůz má také M-specifickou mřížku, barevné akcenty a čtveřici koncovek výfukového systému. U sportovní verze X6 M se samozřejmostí stanou i vysoce výkonné brzdy, jedinečné kola z lehké slitiny a přední blatníky s otvory pro přívod vzduchu k brzdám.
Výkon bude poskytován za pomoci twin-turbo motoru s objemem 4,4 litru V8, jenž by mohl poskytovat nejméně 560 koní a 680 Nm točivého momentu. S ním by X6 M mělo zrychlit z 0-100kmh za méně než 4,7 sekundy, přičemž se zastaví na elektronicky omezené maximální rychlosti 250 km / h.
zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.