Kombík z Koreje dostane asi o dost modernější kabát. Pod kapotou či uvnitř ale mají přijít jen lehké změny.
Hyundai se snaží situovat do pozice domácí automobilky. Však v Nošovicích vyrábí její nejúspěšnější model i30. Masivní reklamou si získala spoustu zákazníků, na druhou stranu její reklamní „masírka“ posední dobou upadá a spíše se očekává příchod nové i20. Nesmíme však opomenout facelift vlajkové lodi i40.
Ten, jak to při faceliftech bývá, přinese změny v designu karoserie. Pod kapotou, nebo uvnitř se toho moc měnit nebude. Facelifty přináší většinou jen decentní změny, někdy až k nepoznání, jako například u Kie Sportage, kterou jsem nedávno testovali. Hyundai však chystá rozsáhlejší změny.
Můžeme tak očekávat radikální změny designu, které mají i40 dopomoci k lepším prodejním výsledkům. Možná se pak lehce bude stávat, že faceliftovanou i40 budou mnozí mylně označovat za novou generaci. Poslední špionážní snímky zastihly prototypy na kamionu. Auta byla kompletně maskovaná, z toho vyplývá, že změn bude daleko více, než jen nová maska a světla.
Ve hře může být i varianta, že Korejská Hyundai pouze mlží a chce docílit větší popularity. Pravdu se dozvíme možná již tento podzim, popřípadě začátkem příštího roku, kdy se nová i40 představí světu.
Zdroj: Reporter.autoplus.fr
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?