Kombík z Koreje dostane asi o dost modernější kabát. Pod kapotou či uvnitř ale mají přijít jen lehké změny.
Hyundai se snaží situovat do pozice domácí automobilky. Však v Nošovicích vyrábí její nejúspěšnější model i30. Masivní reklamou si získala spoustu zákazníků, na druhou stranu její reklamní „masírka“ posední dobou upadá a spíše se očekává příchod nové i20. Nesmíme však opomenout facelift vlajkové lodi i40.
Ten, jak to při faceliftech bývá, přinese změny v designu karoserie. Pod kapotou, nebo uvnitř se toho moc měnit nebude. Facelifty přináší většinou jen decentní změny, někdy až k nepoznání, jako například u Kie Sportage, kterou jsem nedávno testovali. Hyundai však chystá rozsáhlejší změny.
Můžeme tak očekávat radikální změny designu, které mají i40 dopomoci k lepším prodejním výsledkům. Možná se pak lehce bude stávat, že faceliftovanou i40 budou mnozí mylně označovat za novou generaci. Poslední špionážní snímky zastihly prototypy na kamionu. Auta byla kompletně maskovaná, z toho vyplývá, že změn bude daleko více, než jen nová maska a světla.
Ve hře může být i varianta, že Korejská Hyundai pouze mlží a chce docílit větší popularity. Pravdu se dozvíme možná již tento podzim, popřípadě začátkem příštího roku, kdy se nová i40 představí světu.
Zdroj: Reporter.autoplus.fr
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?