Kombík z Koreje dostane asi o dost modernější kabát. Pod kapotou či uvnitř ale mají přijít jen lehké změny.
Hyundai se snaží situovat do pozice domácí automobilky. Však v Nošovicích vyrábí její nejúspěšnější model i30. Masivní reklamou si získala spoustu zákazníků, na druhou stranu její reklamní „masírka“ posední dobou upadá a spíše se očekává příchod nové i20. Nesmíme však opomenout facelift vlajkové lodi i40.
Ten, jak to při faceliftech bývá, přinese změny v designu karoserie. Pod kapotou, nebo uvnitř se toho moc měnit nebude. Facelifty přináší většinou jen decentní změny, někdy až k nepoznání, jako například u Kie Sportage, kterou jsem nedávno testovali. Hyundai však chystá rozsáhlejší změny.
Můžeme tak očekávat radikální změny designu, které mají i40 dopomoci k lepším prodejním výsledkům. Možná se pak lehce bude stávat, že faceliftovanou i40 budou mnozí mylně označovat za novou generaci. Poslední špionážní snímky zastihly prototypy na kamionu. Auta byla kompletně maskovaná, z toho vyplývá, že změn bude daleko více, než jen nová maska a světla.
Ve hře může být i varianta, že Korejská Hyundai pouze mlží a chce docílit větší popularity. Pravdu se dozvíme možná již tento podzim, popřípadě začátkem příštího roku, kdy se nová i40 představí světu.
Zdroj: Reporter.autoplus.fr
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?