Fiat Punto se ve své součastné podobě prohání po světových silnicích už poměrně dlouho. Facelift přijde až za rok, ale my už nyní víme, jak bude vypadat.
Italský hatchback dostane novou tvář. Facelift se bude sice týkat z většiny jen designu, zato to bude výrazná změna.
Střízlivý design současné verze vystřídá trochu agresivnější a výrazně modernější vzhled. Naprosto přepracovaná přední maska bude stále mít „charakteristické“ rysy současného Punta, naservíruje je však v daleko radikálnější formě. Není to náhodou, že chce Fiat udělat Punto na pohled daleko dravější, jeho cílovou skupinou budou mladí lidé, kteří chtějí něco stylového, ale buďto levnějšího nebo většího, než je Fiat 500.
Zatímco přední maska je téměř kompletně nová, zadní část mnoho změn neprodělala. Nové jsou zadní svítilny, které dostaly trochu výraznější design. Změnu můžeme vidět i na nárazníku, ale tím výčet změn na zadní části vozu, defacto končí.
Příchod této faceliftované verze můžeme očekávat příští rok. Netrpělivě na něj jistě čekají zákazníci v Itálii a Indii, kde se Punto těší velké oblibě.
Zdroj: Fiat Moto Club
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.