Už dlouho se spekuluje o tom, jak vlastně bude vypadat nová generace Fordu Focus RS, která se má na trh dostat až začátkem roku 2016.
Nyní se podařilo špionážním fotografům zachytit v ulicích Německa testovací prototyp, který byl jen velmi mírně maskován. Ford vypustí do světa nového Focuse RS v roce 2016, v roce 2017 pak přijde zcela nová generace vozu. Podle fotek se zdá, že se jedná o verzi ST , ovšem oko znalce pozná, že výfukové potrubí je uloženo jinak než bývá standardem.
Verze RS dostane pod svou kapotu zážehový 4-válec 2,3-litrový EcoBoost, který poskytne výkon 350 koní. Síla poputuje na předních kola a o přenos síly na pouze přední kola se postará i elektronický diferenciál a speciálně vyvinutý systém předního zavěšení Revoknuckle. Důležitým prvkem je i cenam, nový Ford Focus RS bude prodáván za cenu 27.000 liber.
zdroj: Ford
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.