Před nedávnem jsme vám zde přinesli test Volkswagenu Touran ve verzi Cross, který je na trhu s mírnými obměnami již 11 let.
To už se ale za nedlouho změní, protože špionážní fotografové zachytili včera odpoledne testovací plně zamaskovaný prototyp, pod jehož kamufláží se skrývá nová generace Touranu. Model vypadá, že půjde ve stopách svého předchůdce, takže se opět dočkáme „krabicovitějšího“ tvaru karoserie.
Zatím díky maskovacím foliím nemůžeme spoustu detailů, ale všimnout si lze zadních LED světel, větší mřížky chladiče či pozměněných blatníků. Přítomna je panoramatická, z části posuvná střecha. Volkswagen zatím udržuje pečlivě informace o novém Touranu, dle spekulací se očekává, že bude využívat moderní podvozkovou platformu MQB, což by mohlo snížit váhu oproti předchozí generaci o 100 kilogramů.
Nabídka pohonných jednotek zřejmě vzejde z menšího Golfu, tudíž lze očekávat tyto motorizace:
• TSI o objemu 1,2 litru s výkonem 85 a 105 koní
• TSI o objemu 1,4 litru s výkonem 122 a 140 koní
• 1,6 TDI s výkonem 105 koní
• 2.0 TDI s výkonem 150 koní
zdroj: Worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.