Špionážní fotografové ze serveru Worldcarfans se poslední dobou činí a zveřejnili další snímky z testování ultra rychlého Golfu R Variant.
Ten jsme Vám zde ukázali před týdnem, kdy se v Německu povedlo vyfotit stojící prototyp, který ale vypadal téměř jako hotová verze. Nyní se naše podezření potvrdilo a jak je vidno, zřejmě se nejedná jen o testovací mulu. Na Nürburgringu se Golf R Variant proháněl plnou rychlostí a ve voze byla přítomna elektronika na analizaci dat.
V tuto chvíli není známo, zda Volkswagen opravdu plánuje uvedení tohoto modelu do výroby. S největší pravděpodobností se to ale stane, protože takový model vyžaduje minimální vývojové práce pro inženýry. Volkswagen by nový Golf R Variant mohl představit již v říjnu na autosalonu v Paříži.
Pod kapotou ultra sportovního kombi se v případě výroby ocitne zážehový čtyřválec o objemu 2,0 litru s turbodmychadlem, který již teď využívá krátká verze Golfu R. To by znamenalo výkon 300 koní, pohon všech čtyř kol a maximální točivý moment 380 Nm, posílaný na kola přes 6–stupňovou manuální převodovku, popřípadě přes 6-rychlostní automat DSG.
zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.