Na unikátních fotografiích, které zveřejnil server Autoblog.it, je zachycena nová generace Hyundai i20. Na fotografiích je zřetelně vidět podoba zadních svítilen a také interiéru.
Díky neopatrnosti testovacího řidiče, máme dnes k dispozici unikátní fotky nové generace Hyundai i20, která bude světu představena v roce 2015. Jedná se o poměrně žádaný model, však si jej v roce 2013 pořídilo celkem 3609 českých řidičů.
Z fotografií můžeme odečíst zajímavé designové změny. Zadní svítilny dostaly nový design, který navazuje na víko pátých dveří. Vskutku neobvyklé jsou tmavě zbarvené zadní sloupky, které tak navozují dojem „plovoucí“ střechy.
Zároveň si můžeme prohlédnout modernizovaný interiér. V kabině nové i20 nalezneme kompletně předělaný vzhled přístrojové desky. Největší změnou, kterou z pořízených snímků můžeme vidět je nové, lépe vypadající podsvícení ovladačů ventilace a rádia, které bude mít o něco lepší grafiku.
Paleta motorů bude obdobná současné nabídce. Základem by se měl stát benzinový agregát s objemem 1,2 litru, který doplní dvě naftové motorizace: 1,1 CRDi a 1,4 CRDi. Na bližší technické specifikace si ještě musíme nějaký čas počkat.
Premiéra novou i20 bude čekat letos v Paříži a do prodeje by se mohl dostat začátkem příštího roku a možná i ještě letos na konci roku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?