Server AutoExpress.co.uk přinesl fotografie zamaskovaného prototypu. Připravované SUV od Jaguaru s názvem C-X17 výrobce podrobuje náročnému testování v zimních podmínkách.
Na oficiální představení C-X17 si budeme muset ještě počkat. Jaguar jeho uvedení na trh plánuje až v roce 2016. My však nyní můžeme vidět na špionážních fotkách alespoň jeho přibližnou velikost.
I když je prototyp na fotkách velmi podobný Range Roveru Sport a to zvláště při pohledu na zadní partie, tak se nenechte zmást. Přední část totiž jasně kopíruje tu, kterou známe z konceptu C-X17, který již Jaguar představil na loňském autosalonu ve Frankfurtu.
C-X17 by se měl postavit proti konkurentům z Německa. Audi Q5, BMW X3 nebo Mercedes-Benz GLK budou mít daleko těžší život v segmentu středně velkých luxusních SUV.
Registrační značky na prototypu jsou na automobil značky Jaguar s benzínovým čtyřválcovým motorem o objemu dva litry. Jaguar se nechal slyšet, že C-X17 by mohl pohánět v nejsilnější specifikaci i motor V8, takže koncepce vozu musí být pro tento fakt uzpůsobena. Je jisté, že o pohon se budou starat také turbodieselové agregáty a vyloučený není ani hybridní pohon.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.