Pro příznivce užitkových automobilů máme dobrou zprávu, německý obří pickup Volkswagen Amarok byl zachycen při testování na okraji Skandinávie a vypadá to, že se brzy na trhu objeví již tak důležitý facelift.
Amarok byl sice nepatrně maskován, ale nová podoba předních světlometů se prostě skrýt nedala. Volkswagen sice oficiálně přiznal, že připravuje menší revizi Amaroka v průběhu letošního roku, ale nesdělil k ní žádné větší podrobnosti.
Nabídka pohonných jednotek bude vcelku široká. V nabídce například nalezneme bude 4-válcový motor o objemu 2,0-litru BiTDI s výkonem 180 koní a 420 Nm točivého momentu. S tímto výkonem je Amarok schopný utáhnout bržděný přívěs až o váze 3200.
Tento motor může být spojen se šestistupňovou manuální převodovkou s volitelným pohonem všech kol 4Motion nebo s osmistupňovou automatickou převodovkou a stálým pohonem kol 4Motion.
Zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.