Škoda nám novou generaci modelu RS docela tají. Sice jsme už viděli oficiální snímky exteriéru, avšak do interiéru jsme dosud nahlédnout nemohli.
Slovinský importér se automobilce pravděpodobně trochu utrhl z řetězu. Jako první zveřejnil ceník nové Octavie RS. Do této země také putovala pravděpodobně jedna z prvních várek nových "eres" na prodej. Jak si jinak vysvětlit to, že ještě před zahájením prodejů se jeden modrý kombík objevil na inzertním webu?
Inzerát poměrně brzy zmizel, avšak fotky vozu v hodnotě 27 970 euro již samozřejmě kolují světem a my se tak na ně můžeme podívat. Jak to tak na inzertních serverech bývá, nafoceny jsou všechny důležité části.
Pod kapotou tohoto konkrétního exempláře je naftový dvoulitr o výkonu 184 koní. Vůz sice nemá na zádi žádný znáček, který by tuto motorizaci potvrzoval, tato informace však byla zapsána v popisu vozu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?