Škoda nám novou generaci modelu RS docela tají. Sice jsme už viděli oficiální snímky exteriéru, avšak do interiéru jsme dosud nahlédnout nemohli.
Slovinský importér se automobilce pravděpodobně trochu utrhl z řetězu. Jako první zveřejnil ceník nové Octavie RS. Do této země také putovala pravděpodobně jedna z prvních várek nových "eres" na prodej. Jak si jinak vysvětlit to, že ještě před zahájením prodejů se jeden modrý kombík objevil na inzertním webu?
Inzerát poměrně brzy zmizel, avšak fotky vozu v hodnotě 27 970 euro již samozřejmě kolují světem a my se tak na ně můžeme podívat. Jak to tak na inzertních serverech bývá, nafoceny jsou všechny důležité části.
Pod kapotou tohoto konkrétního exempláře je naftový dvoulitr o výkonu 184 koní. Vůz sice nemá na zádi žádný znáček, který by tuto motorizaci potvrzoval, tato informace však byla zapsána v popisu vozu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?