Mercedes Benz kompletuje nabídku SUV. Prozatím mu chybí nejmenší model, který se však již pilně testuje a do prodeje půjde již docela brzy.
Nejmenší SUV v nabídce Mercedesu bude přímo konkurovat již zavedenému BMW X1 a novému Audi Q3 a v rámci nabídky doplní paletu větších SUV GL a GLK.
Maskovaný prototyp se podobá novému Mercedesu třídy A a to rozhodně ne náhodou - technická spřízněnost mezi oběma modely nebude malá. Malé SUV by z "malého" hatchbacku mělo převzít prakticky celé pohonné ústrojí, která však bude stát na trochu vyšším podvozku. SUV samozřejmě dostane také pohon všech kol, avšak podle všeho jen volitelně.
Do prodeje se novinka dostane v průběhu příštího roku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.