Fiat 500 permanentně roste. Po verzi L velmi brzy přijde i přerostlá varianta XL. Není to už nějaká nemoc?
Zatímco Fiat 500 má na délku pouhých 355 cm, Fiat 500L nabídne hned 414 cm. Nyní se blíží ještě větší pětistovka se jménem 500XL, jejíž délka bude ještě o 25-30 cm větší. K tomu všemu vznikne i terénní model 500X. Ten však naroste především do výšky.
Patentové kresby ukazují detaily nového zvětšeného vozu, z nichž je patrné, že z původního roztomilého pidivozu se stává statný, možná spíše otylý vůz střední třídy.
Zvětšení není samoúčelné. V kufru se díky zvětšení objeví místo pro další dva pasažéry, vůz tak bude sedmimístný. Půjde o jeden z nejmenších sedmimístných vozů na trhu. Motorová nabídka bude jistě kopírovat nabídku menšího modelu 500L. Uvažovat lze jedině o nějakém posílení, neboť standardně nejsilnější motor v modelu 500L dává jen 105 koní.
Příchod novinky očekáváme již poměrně brzy, živě se pravděpodobně ukáže na blížícím se zářijovém autosalonu v Paříži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.