Peugeot 107, jeden ze tří vozů vyráběných v tuzemském Kolíně, bylo vyfoceno s novou maskou, která by se do vozu mohla dostat během faceliftu.
Kolíňata jsou na trhu již od roku 2005 a to znamená, že by značky měly pomalu uvažovat o vypuštění nástupce. Zvláště poté, co byly vozy v roce 2009 nepatrně faceliftovány.
Přepokládali jsme, že nová generace nastoupí co nevidět, avšak špionážní snímek, který vznikl na neznámém místě, vše staví do trochu jiného světla. Zobrazuje totiž stávající Peugeot 107 pouze s dalším faceliftem.
Je otázkou, zda je fotografie reálná, zda nejde jen o vývojový pokus, který nikam dále nevedl, či zda bude budoucí generace jen inovací současného modelu s mírně vylepšenou technikou. Nebo třeba taky žádná nová generace nebude.
Jokeforblog
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.