Volvo chystá nejmenší kombi své modelové řady, které se pravděpodobně bude jmenovat V30. Špionážní video natočil náhodný kolemjdoucí.
Prototyp opatřený těžkou kamufláží se objevil na parkovišti u Oldenzaalu, na hranicích Nizozemska a Německa. Vůz zde pravděpodobně absolvuje svoji nutnou dávku tisíců testovacích kilometrů při ladění a zkoušení.
Ačkoliv je vůz důkladně maskován, z vyboulenosti zadního skla a tvaru přídě můžeme říci, že ani v této novince se automobilka nehodlá vracet k tradičním hranatým liniím a obliny ji přirůstají k srdci.
Novinka se představí pravděpodobně již na jaře na autosalonu v Ženevě, do prodejů by mohla jít ještě na konci příštího roku. Jméno V30 prozatím není jisté, spekuluje se také o tom, že by pětidveřový vůz považovala automobilka spíš za hatchback a poté by ji příslušelo číselné označení C40.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.