Volvo chystá nejmenší kombi své modelové řady, které se pravděpodobně bude jmenovat V30. Špionážní video natočil náhodný kolemjdoucí.
Prototyp opatřený těžkou kamufláží se objevil na parkovišti u Oldenzaalu, na hranicích Nizozemska a Německa. Vůz zde pravděpodobně absolvuje svoji nutnou dávku tisíců testovacích kilometrů při ladění a zkoušení.
Ačkoliv je vůz důkladně maskován, z vyboulenosti zadního skla a tvaru přídě můžeme říci, že ani v této novince se automobilka nehodlá vracet k tradičním hranatým liniím a obliny ji přirůstají k srdci.
Novinka se představí pravděpodobně již na jaře na autosalonu v Ženevě, do prodejů by mohla jít ještě na konci příštího roku. Jméno V30 prozatím není jisté, spekuluje se také o tom, že by pětidveřový vůz považovala automobilka spíš za hatchback a poté by ji příslušelo číselné označení C40.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.