Čínskému serveru auto.sina se podařilo odchytit finální exemplář nového modelu Lexus GS. Oficiálně se má představit až za pár dní.
Na snímcích je bílá varianta modelu GS350. Podle všeho jde spíše o jeden z méně vybavených typů, vozu chybí téměř jakékoliv ozdobné chromované prvky a další detaily, které bychom na vrcholné verzi očekávali.
Je nicméně jasné, že před námi stojí finální Lexus GS, který očekáváme již od představení jeho konceptu před několika měsíci. Oproti konceptu je finální vůz výrazně umírněnější, především výrazný přední gril rozbila uprostřed umístěná příčka. Není však vyloučeno, že pro ostrou verzi F opět zmizí nebo alespoň důkladně zčerná.
Normalizace se přirozeně dočkala zrcátka, která byla u konceptu nahrazena kamerami, objevily se také kliky dveří. Rozmáchlé linie předního nárazníku se trochu zarovnaly. Jistě také nechávají prostor pro ostrou verzi F.
Jen málo se toho změnilo vzadu. Sexy ukryté koncovky výfuku byly vyměněny za jiné, ovšem neméně pěkné. Změnilo se vykreslení zadních světel a zejména zmizela spodní linka světel směřující ke středu vozu. Škoda.
Důkladné představení včetně technických vlastností očekáváme každým dnem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?