Čínskému serveru auto.sina se podařilo odchytit finální exemplář nového modelu Lexus GS. Oficiálně se má představit až za pár dní.
Na snímcích je bílá varianta modelu GS350. Podle všeho jde spíše o jeden z méně vybavených typů, vozu chybí téměř jakékoliv ozdobné chromované prvky a další detaily, které bychom na vrcholné verzi očekávali.
Je nicméně jasné, že před námi stojí finální Lexus GS, který očekáváme již od představení jeho konceptu před několika měsíci. Oproti konceptu je finální vůz výrazně umírněnější, především výrazný přední gril rozbila uprostřed umístěná příčka. Není však vyloučeno, že pro ostrou verzi F opět zmizí nebo alespoň důkladně zčerná.
Normalizace se přirozeně dočkala zrcátka, která byla u konceptu nahrazena kamerami, objevily se také kliky dveří. Rozmáchlé linie předního nárazníku se trochu zarovnaly. Jistě také nechávají prostor pro ostrou verzi F.
Jen málo se toho změnilo vzadu. Sexy ukryté koncovky výfuku byly vyměněny za jiné, ovšem neméně pěkné. Změnilo se vykreslení zadních světel a zejména zmizela spodní linka světel směřující ke středu vozu. Škoda.
Důkladné představení včetně technických vlastností očekáváme každým dnem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.