Mercedesu utekl první snímek nové generace SUV ML. Ostřejsí, sportovnější tvary ukazuje přímo ve verzi AMG.
Fotky pocházejí z brožury výrobce, kterou se někomu podařilo poměrně kvalitně naskenovat. Díky tomu si můžeme přicházející model prohlédnouti v plné kráse.
Je patrné, že Mercedes se rozhodl neexperiemntovat a pouze přiblížit design soudobým trendům. Díky tomu můžeme vidět mnohem ostřeji řezaná světla, než jaká vidíme dnes, které dodávají celému kolosu na dynamice.
Z fotek je patrná také masivní přeměna interiéru. Ten alespoň na základě fotky, vypadá náramně.
Přestože má jít o naskenovanou brožuru, o technických údajích není nikde ani zmínka. Budeme si tedy muset počkat na premiéru, kterou očekáváme co nevidět.
Více fotek je možné si prohlédnout na German Cars fóru.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?