Po naznačení nové řady BMW i vypustila značka na testování první exempláře této řady, krásný sporťák i8 a tak trochu divné městské vozítko i3
Malý vůz i3 se stane, alespoň prozatím, dnem modelové řady. Pravděpodobně elektrický vůz bude určen zejména do městského provozu, proto nepřekvapí jeho malé rozměry a poměrně slušná výška. Tak trochu přemýšlím nad tou přídí. Jde o maskování a zmatení nepřítele, tedy novináře, nebo bude opravdu BMW experimentovat se dvoustupňovou přídí? Zdá se, že ano, patrná je i na videu v našem starším článku.
Fotogalerii špionážních snímků je možné vidět zde, na webu autoblog.com.
Větší vůz i8 bude tvořit naopak vrchol modelové řady. Ono tedy nepůjde ani tak o větší vůz, jako spíš o vůz s mnohem větší cenovkou. Sportovní kupé by mělo dostat pod kapotu přeplňovaný čtyřválec spolupracující se silným hybridním ústrojím. Díky tomu by mělo nabídnout slušnou dynamiku i spotřebu, což je primární cíl řady i. Oproti studii Vision EfficientDynamics se změnil až překvapivě málo.
Fotogalerie se nachází opět na serveru autoblog.com.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.