Po naznačení nové řady BMW i vypustila značka na testování první exempláře této řady, krásný sporťák i8 a tak trochu divné městské vozítko i3
Malý vůz i3 se stane, alespoň prozatím, dnem modelové řady. Pravděpodobně elektrický vůz bude určen zejména do městského provozu, proto nepřekvapí jeho malé rozměry a poměrně slušná výška. Tak trochu přemýšlím nad tou přídí. Jde o maskování a zmatení nepřítele, tedy novináře, nebo bude opravdu BMW experimentovat se dvoustupňovou přídí? Zdá se, že ano, patrná je i na videu v našem starším článku.
Fotogalerii špionážních snímků je možné vidět zde, na webu autoblog.com.
Větší vůz i8 bude tvořit naopak vrchol modelové řady. Ono tedy nepůjde ani tak o větší vůz, jako spíš o vůz s mnohem větší cenovkou. Sportovní kupé by mělo dostat pod kapotu přeplňovaný čtyřválec spolupracující se silným hybridním ústrojím. Díky tomu by mělo nabídnout slušnou dynamiku i spotřebu, což je primární cíl řady i. Oproti studii Vision EfficientDynamics se změnil až překvapivě málo.
Fotogalerie se nachází opět na serveru autoblog.com.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.