Po naznačení nové řady BMW i vypustila značka na testování první exempláře této řady, krásný sporťák i8 a tak trochu divné městské vozítko i3
Malý vůz i3 se stane, alespoň prozatím, dnem modelové řady. Pravděpodobně elektrický vůz bude určen zejména do městského provozu, proto nepřekvapí jeho malé rozměry a poměrně slušná výška. Tak trochu přemýšlím nad tou přídí. Jde o maskování a zmatení nepřítele, tedy novináře, nebo bude opravdu BMW experimentovat se dvoustupňovou přídí? Zdá se, že ano, patrná je i na videu v našem starším článku.
Fotogalerii špionážních snímků je možné vidět zde, na webu autoblog.com.
Větší vůz i8 bude tvořit naopak vrchol modelové řady. Ono tedy nepůjde ani tak o větší vůz, jako spíš o vůz s mnohem větší cenovkou. Sportovní kupé by mělo dostat pod kapotu přeplňovaný čtyřválec spolupracující se silným hybridním ústrojím. Díky tomu by mělo nabídnout slušnou dynamiku i spotřebu, což je primární cíl řady i. Oproti studii Vision EfficientDynamics se změnil až překvapivě málo.
Fotogalerie se nachází opět na serveru autoblog.com.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.