Internetový magazín Cars Spy Photos, specializující se na špionážní snímky očekávaných modelů, ukázal fotky záhadného vozu z koncernu Volkswagen. Půjde o Octavii třetí generace?
Říkáme tomu mula. Vůz s technikou připravované novinky a podivnou karoserií, kterou žádný jiný vůz nenosí. Přesně takový je i vůz odchycený na zasněžených pláních Švédska.
Muly obvykle zkoušejí tu základní techniku, souhru motorů, převodovek, komponenty podvozku a jeho hrubé naladění, a další. Proto se takové vozy testují s karoserií, která napodobuje jiný vůz, nevadí, že nejsou zasazeny přímo v karoserii, která bude použita později. Obvykle vypadá poněkud divně, což je i tento případ.
Karoserie tohoto vozu kombinuje kabinu z Octavie a čela z Volkswagenu. Právě kvůli použití středu ze současné Octavie se domníváme, že tím, co se testuje v útrobách, bude právě Octavia třetí generace.
Fotografie ukazují, že rozvor testovaného vozu je velmi podobný jako u současné Octavie, oproti tomu rozchod je pravděpodobně o chlup větší.
Škoda Octavia třetí generace by se měla ukázat přibližně za rok a půl. Zda je pod podivuhodnou kapotáží opravdu ona, to se pravděpodobně nikdy nedozvíme, ale třeba se časem dočkáme i fotek s již správnými plechy.
Ostatní fotky jsou zveřejněny na serveru CarsSpyPhotos.com.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.