Internetový magazín Cars Spy Photos, specializující se na špionážní snímky očekávaných modelů, ukázal fotky záhadného vozu z koncernu Volkswagen. Půjde o Octavii třetí generace?
Říkáme tomu mula. Vůz s technikou připravované novinky a podivnou karoserií, kterou žádný jiný vůz nenosí. Přesně takový je i vůz odchycený na zasněžených pláních Švédska.
Muly obvykle zkoušejí tu základní techniku, souhru motorů, převodovek, komponenty podvozku a jeho hrubé naladění, a další. Proto se takové vozy testují s karoserií, která napodobuje jiný vůz, nevadí, že nejsou zasazeny přímo v karoserii, která bude použita později. Obvykle vypadá poněkud divně, což je i tento případ.
Karoserie tohoto vozu kombinuje kabinu z Octavie a čela z Volkswagenu. Právě kvůli použití středu ze současné Octavie se domníváme, že tím, co se testuje v útrobách, bude právě Octavia třetí generace.
Fotografie ukazují, že rozvor testovaného vozu je velmi podobný jako u současné Octavie, oproti tomu rozchod je pravděpodobně o chlup větší.
Škoda Octavia třetí generace by se měla ukázat přibližně za rok a půl. Zda je pod podivuhodnou kapotáží opravdu ona, to se pravděpodobně nikdy nedozvíme, ale třeba se časem dočkáme i fotek s již správnými plechy.
Ostatní fotky jsou zveřejněny na serveru CarsSpyPhotos.com.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?