Pagani svůj připravovaný model C9 Huyara zatím pečlivě tají, nakladatelé ale výrobci exkluzivních vozů jeho snahu poněkud maří.
Automobilky své fotografie obvykle rozšíří ještě před oficiálním představením vozu. Je tomu tak kvůli tomu, aby bylo možné sepsat představení už i v papírových časopisech, které vycházejí těsně po datu představení. Potíž je, že novinář je tvor od přírody nespolehlivý.
Právě touto cestou uniká do éteru nejvíc neoficiálních představení novinek. V případě očekávaného Pagani Huayra zatím neutekla celá sada fotek, jak tomu často bývá, ale jen některé části a nekvalitní fotky již vydaných časopisů.
Fascinující novinka by měla přijít během několika dní. Očekává se samozřejmě obří výkon pocházející z dvanáctiválce od Mercedesu, fascinující design je již částečně prozrazen, a také neméně fascinující cena. Ta by se měla ustálit přesně na milionu euro.
Oficiální informace spolu s fotkami přineseme ihned, jak budou dostupné.
Foto:es.autoblog.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?