Chevrolet si nechal, podobně jako mnohé další automobilky, patentovat design svého modelu Cruze. Právě z databáze úřadu nyní máme oficiální rendery tohoto vozu.
Chevrolet Cruze hatchback se na renderech z patentového úřadu nikterak významně neliší od konceptu, který jsme měli možnost vidět letos v Paříži. Znát je obvyklé zneagresivnění vozu, tedy zejména úprava předního nárazníku. Ten přišel o LED pásy denního svícení a dostal "jen" obvyklé díry pro mlhovky.
Chevrolet Cruze sedan dnes nabízí velmi příznivou obchodní politiku. Za částku jen lehce přesahující 300 tisíc je možné získat relativně slušně vybavený vůz se šesti airbagy, rádiem a stabilizačním systémem. Bude-li i hatchback udržovat stejně solidní politiku, dovolím si odhadnout, že jej budeme i na našich silnicích vídat stále častěji.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?