V temných rumunských dálavách se cosi děje. Naznačuje to sada uniklých snímků s novou Dacií Hamster.
Dacia hodlá podle všeho přijít na trh s hybridem. Dokazují to snímky z vývojových dílen této značky.
Prototyp zachycený na snímcích je celý ověšen značkami upozorňujícími na to, že tohle není "obyč" Dacia, tohle je hybrid. Jen tak michodem, co myslíte, jde o jeden vůz v různých stádiích rozpracování, nebo o dva různé prototypy? Větší zadní světla na jednom z nich jsou evidentně nalepená.
Podled po sukýnku jasně odhalí, kde je pravda - na zadní nápravě se nachází elektromotor, který rozděluje výkon mezi obě kola. Jaký bude spalovací motor, nevíme. Na zádi se sice objevila nálepka 1,5 dCi, ale máme tomu věřit? Také neočekáváme, že by se ve výrobě objevily solární panely na střeše. Nebo Dacia překvapí?
Půjde opět o superlevný vůz? Nebo tentokrát už bude muset Dacia s cenou nahoru? Představení očekáváme v domovině Renaultu, tedy na podzim v Paříži.
Fotky pocházejí z fóra DaciaClub.ro
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?