Po prvních informacích o úvahách ohledně vytvoření kabrioletu odvozeného od nového Porsche Panamera tu máme i první snímky.
Snímky jako obvykle pocházejí z patentního úřadu a ukazují, jak by mohla novinka vypadat.
Moc si od nich neslibujme, je to prostě normální Panamera s vymazanou střechou. Přesto na něco mimoděk upozorňují. Pokud Porsche dodrží proporce, nebude pravděpodobně technicky možné použít pevnou skládací střechu.
Panameře zůstane i po otevření čtveřice dveří, což je dnes nevídané. Upřímně jsem zvědav jak si Porsche poradí s pevností takového vozu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.