Očakávaná novinka medzi luxusnými malými automobilmi od nemeckého výrobcu Audi je na svete. Potvrdila to aj fotografia zachytávajúca model A1 priamo pri natáčaní reklamy.
Už dlhšiu dobu sa hovorilo o tom, že nemecká automobilka Audi vstúpi ako prémiový výrobca na trh s mini-automobilmi. Audi tak vstupuje do segmentu, ktorý je pre prémiové automobilky menej známy, nie však nepríťažlivý. Práve naopak.
Množstvo potenciálnych zákazníkov sa vďaka pretrvávajúcej kríze orientuje skôr na menšie, obratnejšie, no stále luxusné automobily typu Mini Cooper alebo Alfa Romeo MiTo. Práve táto dvojica modelov bude zrejme najsilnejšou konkurenciou pre pripravované Audi A1, ktorého fotografia unikla pri natáčaní reklamnej kampane pripravovanej spojenej s jeho uvedením na automobilový trh.
Jediná fotografia, ktorá je k dispozícii, zachytáva prednú časť malého Audi, ktorá bude pochopiteľne korešpondovať s väčšími modelmi značky. Pozornosť si zaslúži upravená maska „single-frame“ v štýle luxusnej limuzíny A8. Agresívnejší výzor Audi A1 dotvárajú aj LED svetlomety pre denné svietenie alebo väčšie nasávacie otvory v nárazníku.
Na oficiálne fotografie si zrejme bude musieť verejnosť ešte nejakú chvíľu počkať, Audi plánuje predstaviť svoju novinku v budúcom roku na autosalóne v Ženeve.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.