Očekávaný sporťák Honda CR-Z už zná svoji podobu. Zatím jen velmi neoficiálně, ale přesto, objevila se totiž nafocená brožura.
Vzhled ani technika se při přerodu z konceptu příliš nezměnili, stále tak vidíme dynamické kupé duchovně navazující na model CR-X.
Z brožury nyní víme, že pod kapotou najdeme Hondí ústrojí IMA s benzínovým motorem o objemu 1,5 litru a výkonu 112 koní, kterému sekunduje elektromotor s výkonem 14 koní. Na výběr bude manuální převodovka se šesti stupni, nebo bezestupňová CVT.
Honda CR-Z zrychlí z klidu na stovku za 9,7 sekundy.
Kupé bude orientováno na ekologii, jak ostatně naznačuje nepříliš vysoký výkon. Nabídne trojici jízdních režimů, normální, ekologický a sportovní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?