Při pracích na focení nového luxusního Hyundaie, nástupce současné Sonaty, uniklo několik snímků ven, podívejte se tedy na vzhled nového Korejce.
Sonata zatím není na trhu dlouho, ale poločas obměny korejských vozů je nižší než u evropské konkurence, proto se nelze divit, že nástupce přichází již po pěti letech.
Nová Sonata bude o kus odvážnější než její předchůdce, který se už tak oproti tomu svému velmi vylepšil.
Opticky velmi mohutný vůz měl být podle původních informací dalším sedanem z liniemi kupé, snímky tomu ale příliš nenasvědčují.
Vzhledem k pokročilé fázi vývoje bychom se představení mohli dočkat už poměrně brzy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.