Automobilový svět má tu čest s dalším předčasným odhalením nového modelu. Tentokrát unikly na web fotografie připravované Alfy Romeo Milano.
Podobně jako minulý týden, kdy na internet prosákly fotky chystaného SUV od Dacie, bylo i Milano chyceno in flagranti tedy zcela bez maskování a přímo ve výrobní hale.
Zřejmě jeden ze zaměstnanců stihl bez povšimnutí mobilem udělat pěknou řádku fotografií, které poté zveřejnil na Facebooku. Odtud se doslova rychlostí blesku šíří do celého světa na většinu významných motoristických serverů. Odkazovat na původního autora proto není v tuto chvíli vůbec jednoduché.
Alfa Romeo Milano má být nástupcem modelu 147 a je postavena na poslední generaci koncernového podvozku od Fiatu s názvem C-Evo. Vůz bude představen pravděpodobně koncem letošního roku a na trhu se jej první zákazníci dočkají na jaře roku příštího.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.