Automobilový svět má tu čest s dalším předčasným odhalením nového modelu. Tentokrát unikly na web fotografie připravované Alfy Romeo Milano.
Podobně jako minulý týden, kdy na internet prosákly fotky chystaného SUV od Dacie, bylo i Milano chyceno in flagranti tedy zcela bez maskování a přímo ve výrobní hale.
Zřejmě jeden ze zaměstnanců stihl bez povšimnutí mobilem udělat pěknou řádku fotografií, které poté zveřejnil na Facebooku. Odtud se doslova rychlostí blesku šíří do celého světa na většinu významných motoristických serverů. Odkazovat na původního autora proto není v tuto chvíli vůbec jednoduché.
Alfa Romeo Milano má být nástupcem modelu 147 a je postavena na poslední generaci koncernového podvozku od Fiatu s názvem C-Evo. Vůz bude představen pravděpodobně koncem letošního roku a na trhu se jej první zákazníci dočkají na jaře roku příštího.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?