Mercedes na autosalonu ve Frankfurtu všechny fascinoval představením konceptu F700 concept. Mimo zajímavého motoru nabídnul také inovativní systém PRE-SCAN.
Systém PRE-SCAN dokázal lasery skenovat vozovku před sebou a hledat nerovnosti. Podle nich upravuje charakteristiku podvozku a ten tak jede... no jako po másle.
Systém neupadl v zapomnění. Podle nových špionážních fotek zveřejněných severem spyshots.nl se pilně testuje. To by mohlo napovídat jeho poměrně brzkému zařazení do výroby buď ještě v současné, spíš možná až blízké budoucí generaci luxusní třídy S.
V současné době se charakteristika tlumení upravuje podle toho, na co narazí přední náprava. Zadní se již přizpůsobí. Pokud by se uměla na například díru v silnici připravit i náprava přední, přineslo by to jistě luxus plně nevídaný.
Podle člověka, který auto fotografoval, by se na něj dala postavit sklenka vína. Tak klidně tento prototyp jel.
Fotografie jsou na serveru spyshots.nl.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.