Mercedes na autosalonu ve Frankfurtu všechny fascinoval představením konceptu F700 concept. Mimo zajímavého motoru nabídnul také inovativní systém PRE-SCAN.
Systém PRE-SCAN dokázal lasery skenovat vozovku před sebou a hledat nerovnosti. Podle nich upravuje charakteristiku podvozku a ten tak jede... no jako po másle.
Systém neupadl v zapomnění. Podle nových špionážních fotek zveřejněných severem spyshots.nl se pilně testuje. To by mohlo napovídat jeho poměrně brzkému zařazení do výroby buď ještě v současné, spíš možná až blízké budoucí generaci luxusní třídy S.
V současné době se charakteristika tlumení upravuje podle toho, na co narazí přední náprava. Zadní se již přizpůsobí. Pokud by se uměla na například díru v silnici připravit i náprava přední, přineslo by to jistě luxus plně nevídaný.
Podle člověka, který auto fotografoval, by se na něj dala postavit sklenka vína. Tak klidně tento prototyp jel.
Fotografie jsou na serveru spyshots.nl.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?