Na jednom fóru se objevil velmi zajímavý snímek. Zatím sice v minimálním rozlišení, ale i přesto - zobrazuje velmi očekávaný model bavorského výrobce. BMW PAS má být po X6 další revolucí ve výrobní řadě.
Snímek se objevil na webu car spy shots, kde uživatelé shromažďují různé fotky zatím nepředstavených modelů.
BMW PAS, u kterého se očekává, že bude přejmenován na V5, je založen na budoucí, již velmi brzy představené třídě 5. Ovšem k tradičnímu sedanu a kombíku přidává nezvyklý tvar karoserie, který vychází z linie kupé-SUV X6.
Nevšední tvary automobilky vysvětlila v nedávno vypuštěném videu, které najdete zde. My se můžeme jen těšit na blízké autosalony...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.