Už jste se nabažili videi testovacích prototypů Porsche Panamera, která jsme vám nabídli již několikrát? Není divu, k odhalení celého vozu dojde již brzy a k nám přicházejí snímky, které zachycují opravdu nevšední detaily.
Okurková sezóna je v plném proudu a do redakce nám tak tečou megabajty zbytečných dat. Jeden snímek mne však pobavil a tak se o něj rád podělím i s vámi. V kolonce špionážních fotek jsem našel...
K dobrému autu patří i dobrý klíč, to je logické. Aniž by ještě kdo měl šanci vidět jak v reálu vypadá Porsche Panamera, internetem už koluje snímek klíčů pro tento luxusně sportovní vůz.
A jak klíč vypadá? I on musí na každém kroku dát vědět, že přísluší k Panameře, sdílí proto její linie. Tak co, naláká vás?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.