ŠPIONÁŽNÍ FOTOGRAFIE: Aston Martin se svým sportovním sedanem Rapide dlouho čekal. Dnes je však jasné, že pro přicházející Porsche Panamera vyroste slušná konkurence. Přijede z ostrova, kde se jezdí na druhé straně...
Téměř přesně před dvěma roky představil Aston Martin svůj Rapide, koncept navazující na Lagondu ze sedmdesátých let.
Již dopředu avizoval, že představení se bude konat roku 2008. Vypadá to tak, že se podařilo termín splnit. Uvidíme sériovou podobu již v Ženevě?
Koncept vycházel z modelu DB9 a byl poháněn dvanáctiválcem o objemu 6 litrů. Výkon: dostatečných 480 koní. Délka: téměř 5 metrů.
Počítá se s roční produkcí asi 500 kusů těchto skvostů.
Bude se muset postavit do cesty vozům jakými jsou Porsche Panamera, která přijde až příští rok, nebo Maserati Quattroporte. Dá se však očekávat, že všechny tři vozy bude odlišovat trochu jiný charakter.
Fotografie téměř nemaskovaného prototypu se objevily na serveru autoblog.it, na který se přenesete kliknutím na tento odkaz.
Malé video konceptu Rapide naleznete zde:
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.